Retourneren
De mogelijkheid om een retourzending aan te vragen geldt gedurende 14 dagen. Indien er meer dan 14 dagen zijn verlopen sinds je aankoop, kunnen we je geen ruil of terugbetaling aanbieden.
Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking worden teruggestuurd.
Artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
* cadeaubonnen
Om je retour te verwerken, hebben we een aankoopbon of een bewijs van je aankoop nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Terugbetalingen
Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten je ook weten of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd. Als we je terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch via je creditcard of je oorspronkelijke betalingsmethode verrekend.
Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening.
Neem dan eventueel contact op met de uitgever van je creditcard. Het kan even duren voor je terugbetaling te zien is. Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met je bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken. Heb je dit gedaan, maar heb je je terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@barberbrigade.nl.
Afgeprijsde artikelen
Er kunnen geen terugbetalingen worden gedaan voor artikelen die zijn afgeprijsd.
Ruilen
We vervangen alleen defecte of beschadigde artikelen. Als je een artikel wilt ruilen tegen hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar info@barberbrigade.nl en stuur het artikel naar Dr.Boumaweg 10, 8601GM Sneek, Nederland.
Verzending
Om je artikel terug te sturen, moet je het verzenden naar Dr.Boumaweg 10, 8601 GM Sneek, Nederland.
Indien het product lokaal is bezorgd, stuur dan een e-mail naar info@barberbrigade.nl, dan wordt de retournering verder afgehandeld.
De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor jouw rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Wanneer je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten in mindering gebracht van je terugbetaling.
Hoe lang een vervangend artikel naar jou onderweg is, hangt af van waar je je bevindt.
Als je ons een artikel stuurt met een waarde van meer dan € 75, overweeg dan een verzendservice met een traceeroptie of een verzekering. We geven geen garantie dat we je teruggestuurde artikel zullen ontvangen.